Bloomiz

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Linda - 22 april 2010 13:03

Var uppe i tid i dag och haft världens lustigaste och knäppaste dröm, så jag fick riktigt tänka till vad som är verklighet....läbbigt!!!


Tog mig en morgon promenad med radio i öronen för en gångs skull, underbart väder och solen sken på mig! Omgivningen var vacker, frost på några ställen och strålande sol i nästa....Underbart!!


Körde upp till bästaste Marie på Ämneboda kroppsharmoni, GUUUUUD vad hon har magiska händer alltså...varför unnar man sig inte mer sånt??? Just nu önskar jag mig en helkropps massage...bara så ni vet....men visst jag fyller ju inte förrän i december...


Var inom konsum och köpte mig en fralla och har njutit av den medans det nu har börjat blåsa rätt så rejält utanför mina fönster....tror jag ska se om jag har ro att sätta näsan i en bok och bara vara....Skulle så mycket men det får faktiskt vänta!!!


I går hade Fru Parnfelt gjort världens godaste fruktsallad med vaniljkessella i!!! Sååå smaskens jäkla gott!! Ett bra tips, lite mer efterrätts aktig och inte bara så där tråkig en fruktsallad lätt kan bli!! PROVA!!!


Lyssande ju som sagt på radion i morse och det pratades om bidrag, Sverige är 5e största utlands bidragaren i världen.....vad hände med oss som bor i Sverige då?? De som inte ens har ett hem att bo i, de familjer och ensamstående som inte har råd att sätta mat på bordet, de som bor i misserabla hemförhållande , de som inte har råd att åka på en dagsutflykt på sommaren med sina barn....VAD HÄNDE??? Varför inte ta hand om vårt egna  först och få våra landsmän på fötter innan resten av världen får de som vi själva behöver??? Klart att man ska hjälpa men man måste ju se om sitt egna hus FÖRST!!! Bara kände hur arg och frustrerad jag blev....


för att lätta upp stämningen lite så bjuder jag på en bild av mig och Noah från igår....detta sockerbarn!!!

   PUSS PUSS!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards