Bloomiz

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Linda - 21 april 2010 19:39

Vilken bra dag jag har haft!! Vänner hela dagen lång!!

 

 

Förmiddagen tillbringades hos Maria, myyyycket kaffe blev det  

hem och i duschen för Fru Parnfelt väntade på altanen...

 

I väg och hämtade Emelie och Noah, sen till Stig i Halahult på loppis och vad hittade jag inte där......

 

Äntligen!!Min STRINGHYLLA!!!!

 

 

Den är ju bara såååååå fin!!!!

 

Fin fina Annika och Emelie   

 

Fin fina jag och Emilie   

 

Den lille krabaten Noah han sysselsatte oss allihopa och stilla är ju det sista han är nu, underbara barn!!!  

         förutom när han sover....

   

 

Vi hälsade på hos Annika i hennes lilla "idyll" i alla fall utvändigt;) Lite kaos inne pga köksbyte, men helt underbart att träffas allihopa!!!

   

 

jag hoppas ni har haft en kanon dag ni oxå:)

 

KRAMAR!!!!

 

        

Av Linda - 21 april 2010 07:43

igen, jisses vad tar dagarna vägen?? var i säng vid tio i går kväll men inte faan hjälpte det, är skittrött i dag....men visst jag har sovit som en kratta med....alla mina tankar fanns hos Edward och bella i Newmoon......shit vilken bra film alltså...vill ju ha fortsättning på dom för jag har ju läst böckerna, och de är såååå bra...


önskar er en riktigt bra onsdag allihopa!!! Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards