Bloomiz

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Linda - 11 april 2010 11:27

Har ängnat min helg till att försöka radera ord som tydligen bara var skräp och innehållslösa för en person men för mig betydde det mer, jag fick lycka, hopp och livsglädje av dom. Men nu inser jag att det var bara BULLSHIT. Tyvärr så är det ju inte så lätt att plocka bort ord i minnet som på ett mail eller sms...men på något jävla sätt ska dom bort!!!!!!! Om jag så ska dö på kuppen!


Solen skiner och man skulle väl försöka ge sig ut för att få lite luft i alla fall, motigt i dag, men man kanske piggnar till......


Ska byta mina däck i alla fall så loppan oxå blir vårfin och känner sig pigg och alert! Sen behöver jag klippa klart äppelträdet, började i fredags men sen började det regna och det var ju inte jag så ledsen för ska jag ärligt säga.


Önskar er alla en häääärlig dag med massor av fika i det fina vädret!!

bamsekramar!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards