Bloomiz

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Linda - 26 april 2010 22:04

Suttit och surfat runt lite, guuuud vad mycket fina saker det finns att handla....


Lånat bilderna från Gina Tricot:

     


Dessa här är från Åhlens....

           


Och dessa är från Lindex.....


         Åhhhhh vad jag skulle vilja vinna lite eller för att vara helt ärlig MYCKET pengar....


I morgon kommer det lite sko bilder.....


god natt och sov gott!!! Kram  

Av Linda - 26 april 2010 18:28

Jaha ja, inte vidare bra läkarbesök i dag heller, andra gången jag blir utskälld för det syns ju inte att jag inte mår bra.....Hur faaaan ska man göra för att bli tagen på allvar och inte bli utskälld och känna sig som en värdelös skit??? Och varför i helvete ska det finnas doktorer som man knappt kan förstå`??? Finns det inga doktorer som kan prata SVENSKA så man förstår, fatta mig inte fel, jag bryr mig inte om om de är svarta, gula, röda eller vita så länge de kan prata SVENSKA!!!!! Om det inte syns på patienten att den är sjuk så som på blodprov eller yttre skador osv så räknas man liksom inte in i allmänvården eller, mitt "fel" sitter på INSIDAN det syns INTE???? Eller??? Att man lipar här och där, det syns inte?, att man knappt tar sig ur sängen, det syns ju inte?, att livet känns svart och hopplöst, syns ju inte??? HUR FAAAN SKA MAN FÅ EN LÄKARE ATT FATTA ATT MAN MÅR DÅLIGT????? Ska man bli fly förbannad och ställa till en scen??? själv bara lipade jag , tog mitt sjukintyg som var så luddigt att det är ett under om f-kassan ens bara godkänner det....och gick....Nu vill jag inte mer, jag tror inte på allmän vården....Nu ska jag söka mig till någon privat ta mej faaan....


  

Mitt lilla älsklings hjärta!!! han gör mig så glad!!!!  



Av Linda - 26 april 2010 11:39

Ny vecka igen.....vart tar tiden vägen??? Är det bara jag som får smått panik att det helt plötsligt är höst snart igen, inte för att det gör mig något men själva grejen....jag hade ju gärna hoppat över sommar månaderna förutom vecka 27....Då åker jag och grabbarna till GOTLAND!!!! Åhhhhh vad jag längtar....Men med facit i handen så är vi ju strax där...:)


Ny tid på samariten idag, hoppas denna läkaren är bättre i alla fall....

Så får vi se vad som händer och sker...


Nu ska jag njuta lite innan jag ska köra....


Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards