Bloomiz

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Linda - 5 april 2010 19:43

3 månaders semester och en lottovinst på 240 miljoner just nu!!! Guuuud vad jag vill bara vara, göra vad jag vill utan någon klocka eller måsten som jobb, mat, möten osv........Bara glida runtpå en räkmacka!!!


Idag var jag "ledig", men jag har hjälpt Maria att röja ur det sista i hennes källare, jag ÄLSKAR att röja hos andra!!! Jag har burit, jag har kånkat, jag har skrattat, jag har domderat, jag har druckit osannolikt för många koppar kaffe men det bästa av allt, jag har NJUTIT av dagens som faaan!!! Tack och åter tack för att jag fick hjälpa dig Maria!!!! Och jätte tack för maten!!  Du är heeeelt underbart häääärlig!!!!  


Kevin var på mig om att träna som jag inte alls kände för egentligen men sen avbokade han och nu är jag....VAD SKA JAG GÖRA NU DÅ??? Sitter och velar om jag ska gå en runda eller inte....Nej jag ska minsann snöra på mig skorna och gå en runda!!!! Nu ska ju smaljeansen sitta löst ju;)


Ha en super kväll!!! Kram


it was never ment to be....  





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards