Bloomiz

Alla inlägg under januari 2011

Av Linda - 16 januari 2011 16:22

Jaha söndag och kl är 16,19 och jag har alltså inte kommit ur sängen än...inte Adam heller...Vad hände?? Var precis lika seg igår....All energi försvann så fort jag blev ledig....

Hur ska vi kunna sova i kväll??



Av Linda - 15 januari 2011 13:16

Hm ja kan man säga att jag vänder på dagen idag??

Sovmorgon, vaknade vid nio, kollade ut, SNÖ:) vände på mig och vaknade igen 11,45....Känner mig slö och nöjd och belåten trots allt...ska bara vara idag, visst MÅSTE (som jag skapat själv) ta mig mina 12370 steg men det fixar jag senare...

har träningsvärk, skönt, ska ner i kväll och träna fram nya i andra muskler;), dricka kaffe med fina vänner i em oxå...

Jag åt en frukost bestående på en påse med ostbågar och ett glas cola, bara för att jag kan och ville...Känner mig lite crazy idag...då kan ju vad som helst hända....

Nu ska jag fortsätta att njuta av att vara jag och att jag mår bra!!! kanske ska ta mig en tur ut i snön:)

 

  

njut av livet även om det inte riktigt blev som du hade tänkt, lev som om du skulle dö i morgon och arbeta som du skulle leva för evigt....

 

PUSS!!

Av Linda - 14 januari 2011 17:41

Ja inte blev det någon jävla morgonpromenad, var död när kl ringde trots mycket tidig sänggång!!Vad sur jag blir på mig själv!!


jobbet har varit som att vara i en ormgop, trångt och stressigt och man har fått akta sig för att bli biten;) Skönt att vara ledig nu i två dagar...Tror alla behövde det...


Nu är det fredags mys, kevin och jag har varit på gymet, nu blir det inte mer motionsövningar för idag, jag ligger bra på plussidan idag och denna veckan! SKÖNT!!

Adam och jag ska ha goemat, han vill ha schnitzel och Kevin åker tillbaka till pappa, mijan kommer lite senare för lite mys i soffan;) Härligt!!!


Önskar er alla en härlig fredagskväll vad ni än ska hitta på!!

Kram




Av Linda - 13 januari 2011 21:20

Jaha minusgrader igen:) NICE!!! Hörde av syrran att det skulle komma mer snö, härligt!
I kväll har tjejligan och Mollie varit häe för promenad och FIKA!! Mysigt!
Suttit och fixat och trixat lite till syster Ysters partaj:) Nu blir du lite orolig va?? Hahaha....ser fram mot den och hoppas det kommer bli riktigt roligt! Så nu hoppas  höra av er som fått inbjudningar!!!!
Ska chocka mig själv och hoppa i säng, Adam har redan gått och lagt sig!!!! Jisses!!!  i morgon bitti gör vi ett nytt försök att komma upp TIDIGT för en morgon promenad....har ju typ bara försökt i 10 dagar nu....Är inte min melodi alltså...
Sov gott med er!!
  

Av Linda - 12 januari 2011 19:23

Jaha, alla övningar inom motionsområdet är avklarat och jag sitter här lite snopet och undrar vad jag ska göra nu då??

sen tänker jag ett steg till...hm behöver nog dammsuga, vika lite tvätt, duscha, plocka undan lite...eller så skiter jag i det!!

 

haft friskvård på jobbet, blev löpbandet i källaren, jag klarar minsann mer än vad jag tror!! 46 minuter spring på bandet!! Det ni är rejält mycket för mig och jag är super stolt!! Känndes dock att jag kunde sprungit längre...jag springer ju inte så fort men för mig är det otroligt skönt att rensa skallen på!! jag hoppas jag får ett sånt flyt att jag kan fortsätta ute när snön töar bort! Hem och hämta nycklen till gymet så det blev ett pass, ett rejält pass, där med!!

 

I går kväll var det mötesdags....vi låter det vara så...

och sen var det ju förstås MATTE!!!!!

Denna underbara sjukt snygga karl!!!

                

suck.....

    

kom till mamma:)

 

Av Linda - 9 januari 2011 21:29

Snacka om att det är halt på gatorna eller??? jisses säger jag bara, lyckades parera 75 000 styck försök att slippa trilla dit men sen bara helt plötsligt låg jag på backen...kan tala om att det var hårt och blött:( tur att jag har så mycket på gumpen att det skyddade;)

  

hela byn ser typ ut så här...

  

ramlar man så slappna av, spagetti i kroppen...hur jävla lätt är det då??

En fråga: Varför säger man att det är snorhalt? varför förknippar man snor till halt??

 

Haft kaffe gäster i kväll, Ida och Lisa! tack för sällskapet och pratstunden!!

är rastlös och inte ett dugg trött och jag som ska upp tidigt i morgon...suck...

 

Tycker det är riktigt skönt att allt börjar i morgon och det blir som vanligt igen, RUTINER, ÄLSKAR RUTINER!!!

 

Önskar alla en bra vecka som kommer!! Njut av livet , det kommer inte i repris...

 

KRAMIZ

 

 

Av Linda - 9 januari 2011 11:52

Trots full rulle igår så har jag ändå massor kvar tycker jag...Gud vad snabbt det kan gå för hemmet att gro igen...Men i dag är det dax för dammsugning och torkning av golv sen så...

 

var ju på promenad med tävlingstjejerna igår, så här såg det ut då när vi "sladdade" runt på isgator...

    

mitt i skogen mitt i stan...häftigt..ny väg som jag aldrig gått!!

  

de eminenta tävlingsbrudarna!! Gunilla, Amanda och Jennie

   

kom ut på matvikshamnvägen...

   

tusen tack för en trevlig fm tjejer!! jobba på nu!!

   

min gottepåse igår kväll, tillsammans med Adam i soffan och en hyrfilm, SALT , som inte var så värst bra....

   

mina nya lampor är uppe men jag kan ärligt inte säga om jag tycker om dom eller inte...får suga på det ett tag till...

 

Nu är det dax att på med skor för att gå ut på promenad...

 

Kram på er, njut av livet!!  

Av Linda - 8 januari 2011 09:26

Efter en riktigt SKIT dag i går känns det så skönt att vakan och vara på härligt humör och pigg i kroppen, lite huvudvärk kvar men den tar mitt goda humör bort idag:)

I dag är det full fart som gäller, har startat en maskin tvätt och diskmaskinen brummar för fullt, ska strax köra till stan för "möte" och promenad...härligt!! Hoppas på en god kaffe med kaka med:)

Em blir det reklamutdelning(jag lovade att ta det idag, behöver verkligen det för stegen) och STORSTÄDNING och utrensning av julen!! Laga mat ska jag ju göra med...Bara jag och Adam hemma , Kevin for till pappa igår...

 

Önskar er alla en kanon bra dag!! Det som är RIKTIGT TRÅKIGT är att det töar, det förtar lite av mig i dag....

 

KRAM

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards