Bloomiz

Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Linda - 1 augusti 2008 20:21

Alltså vem? Det finns ju inte en bikini som passar..... Har man inte små fasta bröst med cup storlek a så får man helt enkelt bli utan.....Jag har provat och provat och mina bröst måste vara väldigt unika för trillade det inte över så trillade det under eller åt sidan......Vilket jävla plagg alltså....jag är mäkta irriterad måste jag få säga....Efter mycket om och men hittade jag en kärring överdel på lindex i Olofström, men finns det då några byxor till????NEJ!!!! jisses sånt här kan ju göra mig skogstokig!!!!


Fredag igen, har haft hur mycket som helst på jobbet idag så egentligen är det sängen som gäller, men jag hade ju glömt bort Kevins reklam, typiskt.....Så jag vet vad jag ska göra strax och efter jobbet i morgon blir det utdelning, kommer att dö innan jag går på semester....


Nu ska jag sota pannan så jag får lite varmvatten att duscha i....Ha det bäst!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards