Bloomiz

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Linda - 10 augusti 2008 23:46

En riktig söndag ska innehålla sovmorgon, en sen god frukost, bara slappa och ingenting att göra....så har min söndag sett ut och det var riktigt längesen det var så....


Var uppe sent i natt igen, jag är hopplös på att vända dygnet så fort jag har ledigt, men vi kollade på film jag och ungarna.Det är lite mysigt att sitta i mörkret med dom och se en riktigt bra film!!! Vi såg hancock , över förväntan bra, men Will Smith är ju alltid att lita på!!Om inte annat är han ju en fröjd för ögat, har ni sett hans rumpa? Kom till mamma......


I kväll kollade vi på 27 dresses, en romantisk komedi, oxå mycket bra men förutsägbar. Snygga karlar i den oxå, jag börjar bli knäpp på alla snygga karlar som finns överallt....


Oh, jag har ju varit och klippt mig idag, blev kortare men typ samma frisyr, jag är mycket nöjd!!! Nästa gång blir det en kort spretig frisyr, jag tar lite i taget för att inte chocka mig själv eller omgivningen.


Nu ska jag försöka att sova.....



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards