Bloomiz

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Linda - 11 augusti 2008 17:51

vad massa saker jag hade i källaren.... än så länge är jag uppe i 8 sopsäckar som ska till tippen, ni vet sånt där som jag kanske kan ha till något....nu ryker allt sånt skit och det är såååå skönt!!! Har dock lite till att gå igenom så några fler sopsäckar kommer det nog att bli....Men helt plötsligt fick jag mycket plats och det är ju aldrig fel....På fredag ska jag köra till tippen, måste hinna rensa under altanen med....plus ett race i klädkammaren( om man kan kalla den lilla mini garderoben det)


Ska se om jag kan få Adam att hitta på något nu...grrrr



Av Linda - 11 augusti 2008 11:44

I dag är jag en  mycket  irriterad, tjatig och gnatig morsa....jag hatar att vara det, men jag tycket att man kan göra någonting annat är sitta framför tv spel, tv och datorn....Adam har ringt runt till massor av kompisar men ingen svarar el är inte hemma...tycker nästan synd om han, för Kevin har alltid någon som kan va med han....

Men jag får väl sätta den lille mannen i lite arbete,,,har tänkt att röja i källaren för det ser ut som ett bombnedslag....Men det är ju inget jag direkt ser fram emot, men förhoppningsvis så känns det bättre när det är gjort!! Får väl muta han med att han får lite pengar för att hjälpa mig....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards