Bloomiz

Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Linda - 16 augusti 2008 15:02

Har väl lite jobbångest oxå tror jag fast jag längtar tillbaks till jobbet, konstigt!!


Adam har varit i väg och sovit hos pitzon i natt, de kom hem med frallor vid tio, jag precis nyvaken, trots jag skulle sova tidigt igår...Jag har vänt på dygnet igen tyvärr och inte många dagar kvar att ställa det till rätta, Kevin och jag satt och bladade reklam till Smalville(stavas det så?) i går kväll, sen kollade jag på en film och Kevin spelade, men halv två vaknade jag till i soffan.....han spelade fortfarande då....Skärpning familjen Bloom....


Varit på Härnsjöns plantskola med Emelie och Malin, trevligt, vad jag önskar att jag hade mer intresse för blommor och växter.....fanns ju hur mycket som helst om man ville förändra sin trädgård, och vem vill inte det egentligen???? Jag önskar att jag hade haft råd med en trädgårds arkitekt, helst hon från söderläge, hon är duktig hon....

Tillbaka i Svängsta så bjöd jag tjejerna på äppelkaka och kaffe, sååå härligt att kunna sitt och tjöta lite på altanen utan att stressa livet ur sig....


Undra vad jag ska hitta på nu??? Skulle ju behöva laga mat, träna och sy färdigt köksgardinen....Bara tråkiga saker....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards