Bloomiz

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Linda - 19 augusti 2008 23:03

Nu är det tredje gången gillt som jag försöker mig på ett inlägg, mitt bredband har bara lagt av hela dagen titt som tätt och speciellt när jag då ska spara ....Det är nästan så jag sliter mitt hår....


De sista pallarna med pellets är inne, tack Kewan för hjälpen!! Varit på jobbet på möte så det känns ju inte direkt som en ledig dag men men, sen har jag haft ett gäng killar här som har spelat poker vid köksbordet, de är ju bara för härliga. Att man helt plötsligt kan fatta intresse för det när man har sett en film....


Har äntligen fått upp döskalle gardinerna som jag köpte i våras till Adam, blev riktigt bra och han är jätte nöjd!!!


Fick ett sms av Emilie i dag att hon hade fått IKEA katalogen så jag på med skor och kutade ut och hämtade in min, jätte spänd på alla nya saker osv....Tji fick jag, fy faan vilken tråkig katalog och typ samma saker fast annorlunda inrett med dom bara....Jag blev så besviken, vilken jävla skit alltså.....Men jag har ändå bläddrat igenom den från pärm till pärm 3 gånger, bara i fall om att jag missade något....vilket jag INTE gjort....


Nu måste jag kojsa, ska väcka barnen så de kommer upp till skolan i morgon....halleluja vad jag är lycklig att det äntligen är dax....RUTINER, ett ord som jag älskar....


Suttit på blocket och kollat lite, var längesen jag kollade in där, men nu finns den där.....En tv bänk som jag vill ha sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åå  mycket.....Hoppas den är kvar i morgon och att jag kan pruta rejält på den....Så håll tummarna för mig nu...


God natt!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards