Bloomiz

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Linda - 12 augusti 2008 12:18

lika härligt väder i dag med:) Då kan jag fortsätta pula här hemma....körde ett race i klädkammaren så nu är det fint där med, en jävla skitgarderob alltså, man slänger i allt möjligt där...Tänk om jag hade kunnat plocka bort den???Hm en ny tanke , kommer kanske fixa till det....????? Eller inte....


I dag vaknade jag av kevin som satte på sin förskräckliga musik, inget roligt alls....sen for han in i mitt sovrum och säger att det är en bil utanför....jag kom ju upp på två sekunder, håret stog åt alla håll och jag var allmänt trött....Utanför på trottoaren står det en gammal vinröd ford sierra men skumma typer i....De sitter å röker och pekar i mot min trädgård och pratar....Min fantasi börjar ju skena direkt....Upp med persienerna för att visa att det är någon hemma, öppna ytterdörren och stänga i gen....jag blir så nervös....de körde efter ett tag och Kevin tog bilnummret....snacka om att jag blir hyper stirrig....Vad gör man i ett sånt här läge??? de stod utanför på trottoaren i alla rfall en halvtimme....ska jag ringa polisen? det är ju liksom inte olagligt att parkera där....

det blir att dubbel kolla alla dörrar och fönster och garage innan jag går och lägger mig i kväll....


Ska strax köra i vög Kevin med datorn , det är dax för lan i gen....så nu blir vi utan dator i två dygn....hmm, inte speciellt förtjust i det men får väl gå med på det , nu börjar ju skolan snart....

Adam och jag ska köra till en arbetskamrat till mig och fika...sen ska jag sy klart mina nya köksgardiner, sydde ett race igår så nu är det nya gardiner i källaren förutom i pannrummet....kul att förändra mycket med lite medel och tid....


ha det gott!! Kram Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards