Bloomiz

Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Linda - 23 augusti 2008 19:48

Underbara regn som strilar ner, blir man inte lycklig så säg...

Skulle i väg med jobbet idag och hade bytt min lördag med en kollega, vi skulle gå laxaleden från Svängsta till Mörrum och sen grilla, men det blev tyvärr inställt och då blev jag ju fruktansvärt rastlös.....

Jag ringde en kompis och vi drog till Kristianstad, det regnade där med kan jag tala om och paraplyet hade jag glömt hemma....bara att gilla läget!!! God frukost på ett kafe, lite titt i affärer men mycket lite inköp. Blev två par strumpor, gel pennor, lite naturgodis.....Men riktigt trevligt att komma hemifrån och göra något annat....


I går köpte jag mig en 50- tals skänk i teak, en sån som alla hade förr....den är JÄTTEFIN!!!!!  Så nu har jag då fått möblera om i mitt vardagsrum och jag är nöjd förutom en sak....TVN!!!! Den är för stor och klumpig, alldeles för silvrig, och alldeles för ful.....Till min fasa insåg jag ju nu då att jag måste införskaffa mig en ny och då en platt som jag kan "gömma" på väggen....Grymt irriterande... Men jag får väl önska mig en i födelsdags och julklapp av mina små föräldrar....Förstår ni att det blev såååååå bra med skänken.....Jag tror knappt det är sant....


Nu åker jag snart till Stockholm och jag är sååå taggad att få komma iväg och träffa M-lo och bara ha ledigt.....Är skit nervös för att klara hela tjejmilen men jag får ta fram järnviljan....Ska minsann runt på ett eller annat sätt om jag så ska krypa över mål linjen....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards