Bloomiz

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Linda - 14 augusti 2008 15:16

Jag trodde aldrig att jag skulle behöva datorn som jag gör...fast det är väl en livsstil som man lägger sig till.....Nu i två dagar har jag kommit på massor som jag skulle kolla upp på nätet och nu när den är hemma har jag glömt bort dom, så så där jätteviktigt kan det ju inte ha varit...


Har passat på att rensa bort ogräset i min ogräshäck(om man kalla det häck), nu finns det ingenting ut mot gatan igen....jag måste få tummen ur och ta tag i staketet...Måste muta pappa att komma ner och hjälpa mig oxå...Det blir nog lite svårare sagt än gjort, antingen jobbar han eller så jobbar jag rätt så svårt att synka våra helger... tillbaka till häcken, när jag väl hade fått bort allt ogräs så började jag på att gräva upp "landet" vid postlådan, simpelt tänkte jag ...tre timmar senare syns det knappt att jag har varit där...men det syns destomer på komposten...om inte annars så känner jag det i kroppen , har en grym träningsvärk, jag brukar ju tycka om det men detta är sanslöst....tänkte "jobba" bort den och ställde mig på älsklingen(orbitreken) jag kan tala om att det har blivit värre.....så nu är det riktigt synd om mig....just kiding...


Ska laga lite mat till oss, tyvärr måste man ju laga mat på semestern oxå....Sen ska jag ta med mig Kevin ut under altanen och plocka undan det som ska till tippen....Ingen rast och ingen ro....



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards