Bloomiz

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Linda - 6 februari 2010 15:46

Lite sovmorgon, kom ju liksom aldrig i säng igår....undra varför???? Fixade till mig och körde in till stan(jag vet, jag i stan en lördag!!!) för lite fika på briggen med goda vänner!!! Såååå trevligt och så mysigt och sitta och tjöta lite och bara få vara....Gick en snabb runda med Anna och Maja på stan, blev en filtduk som jag har letat efter länge, cerisrosa....Jättefin!!! Tack mina vänner för en trevlig stund, precis vad jag behövde!!! Och Tack Anna för att du tänkte på mig!!!

 

Kom hem och sotat ur pannan, tvättat lite börjat fördereda för jag tänkte jag skulle tapetsera lite nu i em...Men så får jag inte bort den ena skruven i hyllan som min gode far har skruvat i så jag fick inkalla förstärkning.....Kommer nog bli jättebra med rosa i hörnan....Jag är förväntansfull....nu ska jag bara ha tag i en stringhylla med...Är det någon som har någon liggandes skräpandes, säg gärna till mig!!!!

 

Här kommer lite bilder från min pulsande promenad igår....Ha en bra kväll.....Kram

          

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards