Bloomiz

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Linda - 8 februari 2010 17:56

Bara för att man vet att man ska upp och livrädd för att försova sig så sover man ju som en kratta och är skiiiit trött på morgonen!!! Hoppade i duschen i tron att piggna till.....hahahah att jag aldrig lär mig...JAG HATAR ATT DUSCHA PÅ MORGONEN!!!! Var såååå seg fram till efter lunch då vaknade jag och blev gamla vanliga Linda igen...;) Tog lite längre tid än vanligt men  men....

  

Här är jag på jobbet i frysen, är det kallt så är det kallt!!!!

  

Efter jobbet hämtade jag Maria och Q, gick en lång runda som var vacker men kall...

  

Hittade en liten lada med massor av istappar, så ju lite coolt ut...

 

  

 Underbar vit vy över ängarna....

   ¨

Gick förbi några kossor med, de var så söta så jag kunde inte låta bli att fota en...


Nu ska jag bara vara resten av kvällen med undantag av lite tvättning och diskning...

Ha en fantastiskt härlig måndagskväll:) Kram  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards