Bloomiz

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Linda - 22 februari 2010 21:37

Ja, jag trotsade mig själv och på med kläder och gick en runda, jätteskönt!!! Kan ju tala om att det var mycket snö på cykelbanor och i skogen....blev en bra ben och rump träning om inte annat  

  

Så här bra var det runt aborre sjön, riktigt nice!!! Kände dina bisonoxe blick Maria i ryggen trots att du inte var med....

  

Min fantastiska middag!!! Kan ju tala om att det var mumsfillibabba......

 

Tänkte bjuda er på några bilder på mina underbara härliga arbetskompisar på helgen....Tack för ni finns, ni gör heeeela mig helg!!!!

  

Ida, fantastiska underbara härliga,  även kallad idaho from the country....vi provade en tofs som jag hade när jag gick på högstadiet, tummen upp av Ida....

 

  

Lennart!!! goa härliga och vår groupie;)

  

Och så då THE FLOWER!!!! Visst är jag skitsnygg på jobbet???? NOT!!! Först när jag ser kort på en så märker man ju hur hemska man ser ut på jobbet....

 

kan ju tala om att mitt möte gick bra, nu har jag äntligen fått bollen i rullning, nu ska jag bara hinna med oxå i rullningen.....Spännande!!!!

 

I morgon ska jag på kurs med jobbet, NICE!!!

 

Sov gott!! Kram

  

Hjärta till mitt hjärta.....  

Av Linda - 22 februari 2010 10:23

Efter en helg på Norrevång så är jag heeelt slut och då har det varit en riktigt lugn helg....Kan det vara så att jag håller på att åka på något??? är trött, på dåligt humör, huvudvärk, ont i kroppen, känner inte för något och sen tittar jag ut genom fönstret och DET SNÖAR IGEN!!!! Alltså jag går ta mig faaan i ide snart....Till och med jag vill inte mer....

 

Men jag ska trotsa mig själv och klä på mig och gå en runda.....Ska vara i stan kl 14 på möte...spännande....

 

ha en bra dag mina vänner.....

 

Mina tankar är hos dig dygnet runt mitt   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards