Bloomiz

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Linda - 28 februari 2010 10:43

Jaha söndag...och jag är sååååååå rastlös.....kan det bero på att jag typ gjorde INGENTING igår??? Bara sov och tog det lugnt, det mest ansträngande igår var att gå ner till macken och köpa lite godis   somnade i soffan, Adam väckte mig när han gick och la sig....jisses...

 

Men i dag är det friska tag!!! Har slängt in en maskin tvätt, och sorterat ren tvätt, fick ett ryck så nu är garderob och byråer rensade oxå!!! Skönt!!! Tyvärr så finns det ju många fler lådor att rensa men de är så tråkiga, så det får vänta tills jag har semester, vilket jag har snart!!! Ska bli såååååå skönt!!! Är nog precis vad jag behöver nu...

 

Ska se till att min älskade barn kommer upp nu, vi ska köra uterundan med reklamen, ta en sväng till Maxi, se om det finns några nya gympaskor till Adis, hans är heeeelt kaputt!!! Sen lite mat som INTE fanns i frysen   sen är det träning med kevin som gäller och lite middag ....tror denna dagen kommer gå undan i rasande takt!!!

 

Ha en fantastisk söndag!!!

Kram

 

Kramar dig...  

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards