Bloomiz

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Linda - 7 februari 2010 11:49

Alla som känner mig vet ju att jag är otroligt impulsiv, och så igår oxå....nu är tapeterna uppe och det blev som jag tänkt mig fast det inte känndes så i går kväll....Självklart finns det lite skavanker men det är ju jag som lerver med dom:)


Nu saknas ju en hylla över bordet med jag ska fundera lite....så jag får se vad det blir...

  

Så såg det ut innan, sjabbigt, skitigt, rörigt och allmänt tråkigt.....


  

Nu ser det ut så här....tada....ska fixa till fotpallen till fåtöljen och skulle ju haft ett annat lite nättare bord....och en hylla så klart...men jag är nöjd, och det är huvudsaken!!!


Nu ska jag fixa till mig och köra och hälsa på min vän Annika, som jag inte träffat på evigheter.....

Ha en bra söndag!!!! Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards