Bloomiz

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Linda - 18 februari 2010 16:17

Har fått tummen ur och laddat in lite bilder, så i dag får ni en blandad kompott:)

 

Hade tänkt köra och träna efter jobbet men jag har alltså ingen ork alls i dag, så jag tar det lite lugnt i stället och laddar batterierna tills i kväll, då jag ska på något som heter Dancemoves....spännande!!! Nu ska jag ta tag i och göra lite mat till grabbarna, blir pitabröd med kyckling och grönsaker i dag....Insåg att jag MÅSTE rensa ur min frys i källaren....hur kul är det då??? Jag tycker ju om att handla hem mat och lägga i frysen för det känns ju liksom bara sååå bra....däremot så är jag sjukt dålig på att använda det....Något jag får jobba på ....

 

  

Lilla Zeta.....sååååååå urgullig!!!

 

  

bakade lite tjockisar på min lediga dag....underbart goda....

 

  

Våfflor till middag;) Inte illa och såååååå gott!!!

 

  

Lite semlor gjorde jag med på semledagen, mammas hembakta bullar fanns i frysen!!!

 

  

Till dig mitt hjärta!!!!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards