Bloomiz

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Linda - 24 februari 2010 22:07

Jaha dagens träning bestod av ben....fy faaaan vad jag hatar att träna ben...får alltid sån jäkla träningsvärk efter fast jag tror faktiskt inte det blir lika illa som förra gången...

 

Haft lite kaffe gäster i dag, Magnus och Helena fick sig en kopp när dom hämtade Adam, och i samma veva kom underbara Emilie och Malte....mera kaffe   just nu är jag speedad av alla mina koppar!!! Härligt!!!

 

Jag och Emilie har färgat håret på varandra och det var knappt vi hann klart innan peter kom  hade ju mycket att "skvallra" om  underbart!!!!

 

Igår och idag har jag skrivit inlägg som bara har försvunnit och det är ju bara såååå frustrerande  blir bara sååååå irriterad!!!!

 

men jag bjuder på en fantastisk bild av min "lilla" son som "lekte" i snön igår!!!

  

Blir fortfarande lika förvirrad när jag inte ser om det är jag eller Adis på bilderna....

 

Ha en underbar kväll....snart är det fredag igen:)

Puss puss  

 

BE MY HERO  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards