Bloomiz

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Linda - 20 februari 2010 20:38

Började dagen med att köra fast på infarten, nice ju, kom ingen vart.... Har ju inte snöat LIIIITE i natt då!!!!!Tur att jag har en toppen kanon granne som kom ut och hjälpte mig att putta och att skotta....TACK MATS!!!! Sen skulle jag ju då till Mörrum....tänkte i mitt lilla huvud att jag tar det stora hållet, måste ju vara plogat. TJI FICK JAG!!!! tur jag mötte plogis rätt så snart, för jag fick köra över på vänstersidan och köra i hans hjulspår... Var ju på väg ner i diket måååånga gånger....

 

Haft en bra dag på jobbet, lugnt och skönt, känndes som jag hade glömt hälften....

 

Så skulle jag då hem, nu hade dom väl i alla fall plogat den lilla vägen hem tänkte jag....Hahahahaha INTE!!!!! mötte min chef på vägen som låg i diket med sin bil...och jag var såååå nära igen att hamna där jag med...Jisses alltså...Jag körde in loppan i garaget och där har hon stått!!! Hoppas ju att det inte blir minusgrader i natt för då fryser ju jävelskapet och det blir isgata...

 

Mycket energi kvar när jag kom hem så jag har hunnit att dammsuga, torka golv, tagit toan, sotat ur pannan, tvättat och tränat med Kevin!! Är riktigt nöjd faktiskt....Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det film och soffan som gäller....

 

Ha en bra lördagskväll!!! Puss puss

 

   TILL DIG , SAKNAR DIG!!!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards