Bloomiz

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Linda - 27 februari 2010 16:26

Går fortfarande i mys kläder och inte kommit utanför dörren än idag;) helt sjukt skönt!!! JAG TAR DET BARA LUGNT!!! Undra när det hände sist...Har inte ens tänkt att laga mat idag utan det får pizza bagaren fixa åt oss!!

 I morgon börja r operation "rensa frysen" kan ju bli vad som helst till middag nu denna veckan...spännande!!!! Är rädd för att barnen inte ser fram mot detta likasom jag gör.....hahahahah


Har betalt de tråkiga räkningarna....fy...trist ju....kollade upp telefonräkningen och kommer ni ihåg när jag var så vansinnig att stora sonen satt i telefon och ringde till mobil.....nu är kontentan av det här.....kommer svida för Mr Kevin Bloom....tror visserligen inte han gör om det...


I kväll ska jag faktiskt titta på melodifestivalen...jag vet....jag...som bojkottar det alltid annars....men det finns faktiskt en orsak!! Hon heter Pernilla Whalgren!!! Go Nilla Go!!!


Puss på er i vinterlandet...


You are the sunshine in my life...  



Av Linda - 27 februari 2010 13:29

Sovmorgon!!!! Heeelt fantastiskt och upplyftande!!! Lite god frukost med grabbarna och sen började jag kolla reprisen på curlingen, guuuuuud så spännande!!! Ändå vet jag att de tog guld!!! men jag kan inte slita mig från tvn...jag lovade i ett svagt ögonblick igår att jag skulle hjälpa grabbarna att packa reklamen....de har varit duktiga och gjort sin del , mitt ligger fortfarande kvar på bordet, opackat och jag ser INTE fram mot uppgiften.....men så fort curlingen är klar så ska jag!!!

 

Ska ge mig ut i det underbara tö vädret lite med....går knappt att köra in på infarten i denna modd....

 

Men ha en bra lördag mina vänner!!!

 

hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards