Bloomiz

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

I dag bär det iväg....

Av Linda - 26 augusti 2008 09:44

Dagen med D har äntligen kommit, i dag åker jag till Stockholm!! vad jag har längtat till det och nu är det redan här....

För tre månader sen bestöllde jag biljetterna , känns ju helt sjukt att tiden har gått såååå fort...

Ska packa det sista, glömde plocka in tvätten i går så den är nog inte torr så den får åka in i källaren igen....blir så sur på mig själv....måste städa av oxå, alltid tråkigt!! Och en tur ner till konsum......

Måste lägga in lite ny musik på mp3, men har inget nytt och spännande hemma, så jag får väl ta något gammalt skit igen bara det inte är samma som är på nu för det är såååå tråkigt... Måste bli färdig att säga till Kewan att han hjälper mig med lite ny musik.


Ha en fantastisk vecka för det kommer jag att ha!!!

Bamse kram



 
 
Ingen bild

Malin

26 augusti 2008 18:19

Hoppas du får en riktigt härlig semestervecka i huvudstaden! Njut av ledigheten, fika, shoppa m.m
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards