Bloomiz

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Linda - 6 oktober 2010 22:52

Nu så här i efterhand så är jag jätte nöjd med dagen...:)

Kevin och jag var på gymmet och då kan det se ut så här...

    

här är det ryggen som får sig en genomkörare...

 

Körde Marias barn till karaten, och medans de var där hälsade jag på denna killen och så klart hans mysiga mamma med;)

        

svårt att få en riktig bild på "vildingen" Noah, han är liksom aldrig still:)

Tack för microtitten, precis vad som behövdes!!!

 

 

Sen träffade jag dessa donnor nere i Norje...

  

Gullan, Ingrid och B-m

Ida, jag och Gunilla

vi åt sån här god mat

   

Tusen tack för en jättetrevlig kväll tjejer!!!!

 

Hemma igen och inser att jag behövde en promenad men insåg att det var för mörkt ute så jag tog en träff med älsklingen....och så här såg jag ut efter den dejten;)

   

43 minuter senare och 1 mil i benen!!! Jag är stolt över mig själv!!!

 

Nu blir det en dusch och sn sängen, nu väntas 4 dagars jobb:)

 

Sov gott!! Kram     

Av Linda - 6 oktober 2010 12:50

sanna ord, vaknade vid halv sju tiden med vääääärldens huvudvärk....var ju bara att knappra lite piller och somna om....  Vaknade vid halv ett......HOPPSAN!!!!     

Missat matten jag skulle på och ingen promenad heller....jaja får väl göra det bästa av dagen ändå....

Hoppas ni andra har haft en bra dag...

 

kram  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards