Bloomiz

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Linda - 15 oktober 2010 20:49

Börjar dagen med en redovisning i engelskan, gick bättre än vad jag förväntade mig:) En tur ner till stan för att få lite värme...skoja att jagblev paff att detta pratade!!!

Hoppas du har haft en skön solstund....började ju tro att jag hade blivit tokig!!

 

Hämtade Kevin och Tobbe på skolan, hem och sen minsann blev det tvättning av fåret!! OMG vad det var skitigt!!!

   

men kom ju på att mina gummistövlar är det ju fortfarande hål i...

som ni ser...är det någon som har ett par i st 38 ståendes hemma som ni inte behöver tar jag tacksamt emot ett par!! jag är för snål för att köpa ett par nya....dessa har jag ärvt av Adam!!

 

Pappa Magnus kom en runda för att säga hej till sina pojkar, och japp snart har den "lilla" pojken växt om pappan....

   

hoppsan.....

 

Var och lämnade Adam i pukavik hos en nyfunnen vän för lan, sen körde jag förbi Lisa med co för en kopp kaffe, blev några koppar i sället och mycket prat!! Härligt!!

Min äkta hälft är på bio och jag är spänd på att få höra hur filmen var....

 

Nu ska jag nog se om det finns någon rolig film på voddler, mys i soffan med andra ord!!!


ha det gott mina vänner!!! 

Kramar i massor          

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards