Bloomiz

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Linda - 13 oktober 2010 20:07

Maria: Pannlampa är bra!!

Jag tycker ju bara det ser såååå töntigt ut, fast inte töntigare än reflexvästen kanske...hm blir kanske att införskaffa mig en pannis...

 

Vilken dag, har haft John i ögonen heeeela dagen, lite tröttsamt;)

Trott det har varit torsdag hela dagen var av det har blivit lite galet i mitt huvud...Men nu är jag helt inne på att det är onsdag för i kväll ä'r det BERG FLYTTAR IN! Jag bara tokdiggar henne...Å så är hon ju bara så sygg!

 

Varit duktig och hunnit med två promisar idag, Ida var här en snabbis på kaffe, lagat mat, tvättat, skickat kort till morfar som fyller, ska plugga lite nu...

 

I går var det lite mer kaotiskt efter jobbet men det löste sig det med, var på apoteket och blev rånad...suck en ny kur på 20 dagar med antibiotika för min eksem i hårbotten....Så nu hoppas vi att det kommer funka:)

En snabbis till Pukavik för en justering på loppan...

  

Tack Lasse för hjälpen!! Guld värt!!

 

Tog några häftiga bilder när jag körde ner , rätt häftigt skådespel på himlen:)

         

 

Nu ska jag bara plugga lite p redovisningen och skulle behöva göra lite matte tal....men snacka om att jag är ultrablond när det gäller den boken:)

 

Kram på er!!

ps. i dag är det mitt i veckan, och  jag jobbar bara i morgon med:):):)ds 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards