Bloomiz

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Linda - 17 oktober 2010 20:19

Fy vilket humör jag vaknade på idag, helst hade jag velat dra täcket över huvudet och ligga kvar där i sängen resten av dagen.....Men det gick ju inte....Pappa gick ut och fortsatte snickra, blev så bra så! Tack pappa  

Mamma och jag kollade jultidningar som jag hade i skåpet från många år tillbaka, mycke nya ideer kom upp:)

Vi gick ut en runda och jag planterade mina blommor som jag handlade igår...

blev fin fint på trappan nu:)

sen blev det middag, Kevin har bestämt...Fylld bergis, som pappa tyckte var riktigt smaskit!! Kryss i taket....

Jag började på med projekt frysen...

   

efter 6 år ser den ut så här, dax för att bli ren igen!!

   

skålar och varmt vatten gör susen....

   

fick ett ryck och putsade fönstrerna med....samtidigt som jag gjorde en sån här

   

som Malmströms kom och fikade på!! Tack för fika stunden:)

 

Sen en runda med trapplöpning, hjälpte Adam med reklamen i hyreshusen, sen fick jag sån kick att jag tog mig en tur på älsklingen med:)

Nu är det dusch och soffan som gäller!!

Har någon grym jobbe ångest inför i morgon, varför vet jag inte...vill bara inte!!!!

 

Puss och kram på er!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards