Bloomiz

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Linda - 18 oktober 2010 19:36

För någon månad sen fick jag ett ryck att nu jäklar skulle det bli ändring för Blomski och med det kommer ett nytt bättre liv....jaja det håller någon månad sen är det tråkigt och jag lessnar....Men nu , blir det andra bullar igen.....Jag tycker ju det är ROLIGT att träna om jag bara får in en rutin....Så det är prio ett nu, RUTIN PÅ TRÄNINGEN!!! Så håll tummarna för mig och peppa gärna!!!

 

Fick paket på posten idag, Kevin tränar ju oxå och han behöver ju komma upp lite i vikt så jag tog beslutet att han får äta protein drink EFTER träning, endast då! Nu har vi beställt nytt!

  

som ni ser är det ju två burkar till...jag föll för reklamen...jag vet jag är hopplös...

  

hahahaha rosa!!! tabletter, som är ett prestationsökande tillskott!!

  

och så klart lite vitaminer, jag tror nämligen inte jag får i mig allt man behöver...

 

hade ett bra pass på gymet idag, ökat i vikter:) Alltid lika roligt, fast minder roligt på onsdag då man brukar ha värst träningsvärk...Nu ska jag hoppa på älsklingen och titta på Biggest looser...

 

Ha en bra kväll!!!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards