Bloomiz

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Linda - 4 oktober 2010 17:23

Ja redan eftermiddag, tog en rejäl sovmorgon sen till skolan kl 1, en timme med matte....fy de är inte roliga alltså, men ag är så tacksam att min lärare inte har strypt mig än....fast jag börjar se en liiiiiiiiiten ljusstrimma nu.Så förhoppningsvis så kanske det kan fastna lite hos mig med....

Efter matten så var det engelska prov:) KUL!!! Jag tycker om engelskan alltså....

så här såg min uppgift ut....

 

sen till Citygross för storhandling fast jag glömde hälften ändå....fast i dag var det lagom med folk:)

   

 

tänkte jag skulle ha en tidning...

   

men hallå, vilken??? Jisses det gäller att veta vad man vill ha...det visste inte jag så därför blev det ingen alls...

hem och laga mat, hamburgetallrik och pommes till ungarna och vegbiff i bröd och grönsaker och keso till mig;)

Skulle verkligen behöva klippa gräset men det är ju så urbota tråkigt, får ta det på onsdag då jag är ledig igen.....

 

Min förkylning är bättre så jag tror jag ska ta en promenad i stället och sen ta ett varv med dammsugarn....

 

kram på er!!!  

Av Linda - 4 oktober 2010 10:39

lustigt, bilderna gick inte in...ska luska i det....


Ledig dag i dag, väldigt välbehövlig!!!Ska till skolan vid 1....

Har inte så mycket att säg i dag, mer än ha en bra måndag!!!

Av Linda - 4 oktober 2010 00:20

Jag är heeeelt såld på både böckerna och filmerna....Vilken historia!! En eloge till Stephanie Meyer för att ha kommit på detta!! Jag ser Eclips om och om igen likaså New Moon....

Åh vilken känsla dessa filmerna får för mig, trots mycket våld så genomsyras filmerna av KÄRLEK!!!

Har ni inte läst böckerna eller sett filmerna så rekomenderar jag er detta starkt!! Böckerna är jättebra på svenska med superduper mycket bättre på engelska!!!

      

 

Denne "man" som spelar Jacob i filmen heter ju Tyler Lautner är ju ett riktigt ögongodis, dessa bilder hittade jag på google...Håll till godo!!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards