Bloomiz

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Twighlight Sagan....

Av Linda - 4 oktober 2010 00:20

Jag är heeeelt såld på både böckerna och filmerna....Vilken historia!! En eloge till Stephanie Meyer för att ha kommit på detta!! Jag ser Eclips om och om igen likaså New Moon....

Åh vilken känsla dessa filmerna får för mig, trots mycket våld så genomsyras filmerna av KÄRLEK!!!

Har ni inte läst böckerna eller sett filmerna så rekomenderar jag er detta starkt!! Böckerna är jättebra på svenska med superduper mycket bättre på engelska!!!

      

 

Denne "man" som spelar Jacob i filmen heter ju Tyler Lautner är ju ett riktigt ögongodis, dessa bilder hittade jag på google...Håll till godo!!

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards