Bloomiz

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Linda - 24 oktober 2010 13:11

HEEEEJ!!!

 

Nu är jag här igen, veckan har liksom bara dragit förbi som en ångvält!! Härligt tycker jag ju då fast jag inte riktigt har hunnit med...

 Har varit mycket jobb och mycket träning, men ändå många vänner oxå och det är ju härligt!!

  

Kevin i full språng, varit och tränat, och han vill INTE vara med på bild!! Hahah

            

denna underbara natur fanns ju i veckan men så hände det något....

  

SNÖ!!! Underbart!!! Ljuvligt!! fast jag vet, liite för tidigt även för mig!

  

Var på fredagsmys hos Fru Parnfelt i fredags och hade med mig en sån här---heeeeelt ok till kaffet, rätt så mäktig!

  

sockerbomb!

 

en annan sockerbomb under kvällen var denna filur:)

  MALTE!

 

I går var jag vakt på högskole provet, dagen gick som vanligt som ett kick, hem och in i duschen sen vidare till Malmsröms, middag och härlig kväll med mycket kaffe, skratt och gotlänskt besök!! Lite lustigt att träffa dom här hemma , de ska ju liksom vara på ön och vi ska hälsa på dom!! Tur att det snart är så!

 

I dag skulle jag ha lite sov morgon, hahah vaknar kl 12!!!!!! Herregud hela dagen har ju gått! jaha men vad skulle jag göra i dag då? Hm...jag vet inte...så skit samma...jag ska njuta av livet bara kanske....

 

I morgon är det en ny vecka som oxå består av 6 arbetsdagar...jaja överlever nog!

 

Kram på er!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards