Bloomiz

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Linda - 8 oktober 2010 21:03

Kevin har kompisar hemma och de ska lana, de här grabbarna har man ju liksom känt sen de var små parvlar...lustigt att helt plötsligt fråga om de vill ha kaffe.....Inse att de är stora, nästan vuxna...vad är då jag?? Gammal?? Eller som jag blev kallad av en elev på jobbet idag, surkärring.....

 

haft en lång tur på jobbet idag, sen hem till Magnus och Lisa och lämna tillbaka Lisas loppa som jag lånat i några dagar, TACK FÖR LÅNET!!! Sen ner till Pukavik och hämta min ny fixade bil, hem och laga middag...

Nu ska jag nog faktiskt bara bädda ner mig i soffan och titta klart på Twilight sagan ECLIPSE, bara 5 gången denna veckan.....OOOOPS!!!Ja jag tycker om den filmen!!!

 

I går var jag hos Fru Parnfelt och kramade på henne och den inte så lilla magen numera:) Så spännande ju!!!Gott att se dig igen vännen!!!Ps, jag tror det gömmer sig en tjej inne i magen...;)ds...

 

Ska ladda upp för en helg på Norrevång:)

Kram på er allihopa!!!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards