Bloomiz

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Linda - 27 oktober 2010 19:02

Heej på er! Dagarna flyger visst i väg som jag vet inte vad....

Redan onsdag och min lediga onsdag...fick sovmorgon...till 12 då Kewan kom hem men somnade om och vaknade 12,50!!! Hallå, har försovit mig till min engelska lektion....suck....Jag låg kvar till kl 15 i sängen...läst ut tre böcker...Antagligen var dettta behövligt för jag har ont i heeela kroppen och har varit på g med en förylning igen...så jag struntade i om jag hade massa saker jag skulle göra i dag....Har faktiskt njutit av dagen!

Körde Tess och Axel till karaten då insåg jag att det var sånt väder som jag skrev i rubriken...Underbart!!! När man är inne...Jag gick något kvarter på stan och blev dyngsur, alltså hade jag INTE rätt kläder på mig! Men jag blev ändå glad i hjärtat på något sätt! Jag vet är inte klok....

 

  

I går gjorde jag denna pumpan på jobbet och satte ut i matsalen, inte en enda unga sa något, tror inte ens de såg den! Och 1 lärare tyckte det var fint!! TACKSAMT????

 

  

Kevin och jag har plockat av de sista äpplena på trädet, så nu gör jag en äppelkaka:) Men det knakade rejält i det gamla trädet...

  

mitt fina äppelträd har gått sönder...höll på att få grenen i huvudet....det var riktigt mörket....Jaja det får väl bli en ny uteplats där till sommaren så ofta som jag använder min trädgård....

  

kvällsmat: Nyponsoppa och mandelbeskvier....MUMS!!

  

hittade gamla foton när jag var hos mamma, här slutar jag 6an och syrran 9an....hahahaha

   avslutningsfotot från 6an....hahaha guuud vad vi var häftiga...(jag står längst bak och kikar fram mellan huvudena)

Här är jag och min klass , jag är 6 år gammal här...hittar ni mig??

 

   

1a klass....  

 

Nu ska jag och Kevin mumsa på nybakad äppelkaka;)

Ha en bra kväll , ni missar väl inte att Berg flyttar in i dag??

Kram på er!!

 

Ps. jag sitter längs till höger på de sista bilderna, visst är jag liik mig själv...ds

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards