Bloomiz

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Linda - 16 oktober 2010 20:28

Mor och Far är nere ch hälsar på! Kaffe och frukost, sen en tur till stan...ALLA byggfirmor är besökta och efter mycket om och men så kom det med plåttak hem till Svängsta. Mamma och jag gjorde stan:) Vi kom hem med några kassar;)

bagaget i loppan blev fullt:)

  

Hemma hade Kevin och Far jobbat på för fullt, blir sååååååå fint!! Tusen tack pappi!  

         

tänk er lite färg på detta med, kommer bli kanon fint ju:)

 

  

 

 

 

   

mamma och jag hade fikapaus med brago och mys:)

   

mysig bild från bilfärden i kväll.....

   

SÅ KLART jag inhandlat julmagasin...nu ska vi inspireras och njuta av förberedelserna....

 

Så klart det blev kvällsfika framför tvn, i kväll är det bara dansbandskampen på tvn som far och mor ska se...tur jag kan göra annat:)

   

BRIDGEBLANDNING!!!!!!


Har haft en kanon dag, mysigt mysigt och mysigt!!!


Kram på er allihopa...

           

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards