Bloomiz

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Linda - 3 november 2010 19:05

Jag har tappat motivationen och insperationen för mat och träningen känner jag....Snälla kan inte någon ge mig ett mirakel och lämna en pt på min trapp?? Eller en fe som kan svinga med spöet över mig och vip så ser jag typ ut så här...

     

va varför var inte han där uppe nådig mot mig när han skapade mig???

 

i och för sig hade jag nog blivit riktigt otroligt super duper lycklig om jag då hade fått se ut så här:

   hennes magrutor är att dö för.....

    Yes please...   och ja tack... Ja tack:)    okej, detta är lite för mycket....   snygt!!!     kolla vilka vältränade rumpor...:)

 

Alltså vet ni vad jag satsar på;).....jisses då hade jag ju inte haft tid ens att jobba om jag ska se ut sån....Men satans vad det är fint!!!

 

Nehe nu är det Malmströms nästa....

 

Kram på er!!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards