Bloomiz

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Linda - 10 november 2010 18:43

När man ligger hemma så är det enda man har tid...jisses vad mycket man hinner tänka....inget bra!

Känner mig pyttelite bättre, har lyckats köra ner till affären och lagat mat och duschat...sen helt slut!! i dag är första dagen som jag inte fryser, nästan svettas, då är det på rätt håll eller?? Har gjort rätt beslut att vara hemma resten av veckan!

 

Har precis skrivit klart min bok uppstats, hm hoppas den blir mer än godkänd, behöver det nu!! Har så klart skrivit om Breaking Dawn....:) hade den ju färsk i huvudet . läste ut den i går, men den är sååå bra att jag kunde börjat om igen på den nu...

 

i morgon kl 9,45 ska jag vara på hud i stan och göra ryggtest och får alltså INTE duscha på 1  VECKA!!! hur ska det gå....Jaja jag hoppas de hittar vad det är för fel med mig, har precis avslutat en kur med antibiotika på 25 dagar och inget är bättre, nästan värre....

 

Ha det gott mina vänner! KRAM

Av Linda - 10 november 2010 11:50

I dag är det mellan Edward och Jacob....vem tycker ni är snyggast?? Själv kan jag inte välja....NJUT av bilderna....

 

EDWARD!

                                        

 

JACOB!

                                        

 

JAG BLIR ORDFATTIG:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards