Bloomiz

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Linda - 17 november 2010 21:30

Vilken tur att man kan ha kanondagar, de lyfter liksom upp de dåliga dagarna. Har haft en kanon dag säger jag bara!!

 

En skön och lugn morgonpromis med Maria och Q, kaffe och pepparkakor, lite Ulla-Bella , hem fixa klar mig, student då vi lunch...Hm är liiite sur på mig själv faktiskt!! Får ihop alla mina uppsatser bra MEN jag har ett jävla fucking stort problem med GRAMATIKEN!!!! Så nu har vi satt in en "kris" lektion med bara gramatik, är ju såååååå nära VG!!! Ja det krävs så klart att jag gör bra ifrån mig på nationella proven med då...NYA TAG LINDA!!! Vet ju vad jag ska göra på min semester ...plugga gramatik och mer engelska...:)

  

dagens outfit och fatta vad jag är långhårig!!!

 

Hämtade upp Fru Parnfelt i stan och sen drog vi på turne till Karlskrona. Alltid lika mysigt med en dag med henne, vi har pratat, skrattat nästan lipat och skrattat lite till!!! Ätit gott har vi med:)

    

Åhlens har alltid god mat, tyvärr var vi för sena för deras buffe, som är gudomlig!!!

 

  

var inne i Alvas hus och där höll jag på att kollapsa....hade kunnat ta med mig väääääääldigt mycket hem därifrån...Finns även på nätet!!

 

ja jag har i alla fall fått med mig två blivande klappar hem i dag:) på hemvägen var vi tvungna att köra inom Mairo i Ronneby, OH MY GOOOD!!!! Tur jag inte har någon stor börs!!! men dessa hängde med mig hem...

  

 några kom med på köpet för jag var ute efter de små och den som är som en triangel, ett klipp!! 15 Kr för dessa...skitbilligt!!!! Hemfärd sen....

TUSEN TACK VÄNNEN FÖR EN KANON EM!!! LOVE Y!!!

 

Sen var det dax för...

  

TRÄNING!!!!

                              

kan tala om att jag är rejält mör nu:)

 

Lite kvällsfika på det....

  

blev såååå sugen på hot dogs macka:)

 

ha en trevlig fortsatt lill lördag!! I morgon är en ny dag:9 Härligt!! Och nya äventyr väntar mig:)

 

Kram!!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards