Bloomiz

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Linda - 25 november 2010 09:41

Jag ber om ursäkt om uppehållet, men stugan har usel täckning med internet, och jag ska ärligt säga att det är underbart att INTE ha kontakt med omvärden och bara få slappna av och bara få vara!!

 

Ja lite sjö var det allt på överfarten men jag antar att det kommer vara mer på hemvägen....

Det har blåst, regnat, blåst ännu mer , havet ryter och är jättearg och mina gummistövlar håller tätt:) JAG NJUTER FÖR FULLA MUGGAR!!! Kan man ha det bättre??

Att PARADISET är så nyckfyllt och det spelar liksom ingen roll vilket väder det är bara jag är här....Har redan ågren av att jag snart ska åka hem....

 

I dag när jag vaknade så var mitt pardis vitt!! Det snöar för fullt och på ett kick så har hela världen blivit ännu vackrare:) Vi var på en snabbrunda på morgonen men jag och Q ska ut igen  för hur kan man undvika detta underbara?? Jag älskar ön och jag älskar snön ännu mer, förstår ni alla HUR lycklig jag är nu????

 

I kväll åker vi till stan och ska bo på St: Clements, lika underbart där men då mitt i pulsen i stan bland ruinerna..

 

LIVET ÄR FUCKING UNDERBART!!!!

 

 

PUSS......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards