Bloomiz

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Linda - 12 november 2010 22:36

Vad dagarna försvinner fort trots allt har jag ju varit hemma heeeela veckan men ändå har det schvichat förbi...

 

Känner mig mycket piggare till och med lite rastlös idag:) Anna var på kaffe på fm, trevligt att se dig vännen!!

på em var vi på väggaskolan för utv samtal med Kevin.

  

Parken nedanför Väggaskolan är riktigt höstig nu...

  

kevin på g med stora steg, hinner inte med alls i hans takt...

  

Själv har jag vinterjacka och vinterkängor på:) Något jag ska köpa på Gotland nu är fårskinnssulor:) Då håller jag mig varm och go i vinter:)

Pojkarna har packat reklamen, de är inte riktigt nöjda med att jag tar kort på dom dock....;)

   

Kevin visar alternativa armhävningar....

     

Fredagsmys och i kväll blev det TACO!! Min äkta hälft och Tess förgyllde kvällen!

   

Fick ett ryck och satte upp mina flamingos på väggen, visst är dom FINA!!!

 

Nu ska jag ta med mig datorn in i sängen och se en film innan jag somnar..

 

PUSS PÅ ER!!  

Av Linda - 12 november 2010 11:00

I dag bjuder jag på supersnygga Kristen som spelar Bella i Twilight serien:

BELLA:

                      

fantastisk fin!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards