Bloomiz

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Linda - 13 november 2010 21:02

Som alltid när man hänger med Parnfelts så kan allt hända...NI ÄR UNDERBARA!!! ÄLSKAR ER SÅÅÅÅ MYCKET!!!

 

E och jag skulle gjuta krukor, min första gång:) Jätte spännande:)

vi försöker med ett rör....

I garaget var förstås herr Parnfelt oxå, så vi hade en sån där härlig stund i gararget, lite pensionärs varning på oss faktiskt;)

   

Peter han fixade och trixade och hade det alldeles utmärkt med oss tjejer....

   

Jag oljar insidan så det inte ska fastna

   

Emilie hon blandar betong;) oj vad hon blev suddig....

här fyller vi i formen...

   

Färdig, ska bara bränna klart med, men det procceduren sköter Fru Parnfelt åt mig:) TACK VÄNNEN!!

   

Hahaha detta är ett självporträtt, han har tagit det själv, jag blev riktigt full i grin när jag la in korten!! Tack peter för du förgyller min dag:)

Så klart att detta söta charmtroll var med me:) Min socker kille!!!

E hjälpte mig att plocka bort lapparna, ska bli väldans spännande på måndag vad doktorn säger.....

 

   

min andra sockerkille, ser ni hur han njuter av att jag gosar med han...

 

Nu ska jag bara vara en stund, lääääängtar efter en dusch men det FÅR JAG JU INTE!!! En hederlig raggardusch får det bli och nytvättat hår....Inte fy skam det heller....

 

PUSS!!           

Av Linda - 13 november 2010 13:21

Man märker ju snabbt hur fort kondisen försvinner när man har legat en vecka, och så får jag ju INTE bli svettig pga av testerna på ryggen...tycker ändå jag blev svettig....Men gud vad VACKERT det är nu i vår natur, jag blir såååå lycklig!!

Nu råkade jag ju typ fastna för svart vitt i dag så här kommer lite härliga bilder från min och Qs promenad:)

Skogen..

   

nere vid hundsjön......


   

myser....

en härligt går och tung himmel...  

kala kvistar och träd överallt

 

allt blir liksom mer i svart vitt i mina ögon...

JAG NJÖT TILL TUSEN!!!!


Nu ska jag strax börja med middagen, i em/kväll ska jag umgås med Fru Parnfelt:) MYS!!!                 

Av Linda - 13 november 2010 10:01

Känner mig nöjd och glad och framförallt mycket piggare! I dag ska jag ut i skogen för att få luft och se det vackra skådespel som är i naturen nu:) Ska köra förbi affären och handla frallor till mina sjusovande pojkar och hämta hem gullpojken Q!!! Mysigt med sällskap i skogen av han!!


Jag vill bara önska er en fantastisk dag!!

Ps: I natt har jag haft Twilight natt, kom i säng kl 04,00....Är jag frisk då eller är jag frisk??Ds  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards