Bloomiz

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Häng med Parnfelts:)

Av Linda - 13 november 2010 21:02

Som alltid när man hänger med Parnfelts så kan allt hända...NI ÄR UNDERBARA!!! ÄLSKAR ER SÅÅÅÅ MYCKET!!!

 

E och jag skulle gjuta krukor, min första gång:) Jätte spännande:)

vi försöker med ett rör....

I garaget var förstås herr Parnfelt oxå, så vi hade en sån där härlig stund i gararget, lite pensionärs varning på oss faktiskt;)

   

Peter han fixade och trixade och hade det alldeles utmärkt med oss tjejer....

   

Jag oljar insidan så det inte ska fastna

   

Emilie hon blandar betong;) oj vad hon blev suddig....

här fyller vi i formen...

   

Färdig, ska bara bränna klart med, men det procceduren sköter Fru Parnfelt åt mig:) TACK VÄNNEN!!

   

Hahaha detta är ett självporträtt, han har tagit det själv, jag blev riktigt full i grin när jag la in korten!! Tack peter för du förgyller min dag:)

Så klart att detta söta charmtroll var med me:) Min socker kille!!!

E hjälpte mig att plocka bort lapparna, ska bli väldans spännande på måndag vad doktorn säger.....

 

   

min andra sockerkille, ser ni hur han njuter av att jag gosar med han...

 

Nu ska jag bara vara en stund, lääääängtar efter en dusch men det FÅR JAG JU INTE!!! En hederlig raggardusch får det bli och nytvättat hår....Inte fy skam det heller....

 

PUSS!!           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards