Bloomiz

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Linda - 21 november 2010 01:12

WOW!! sjukt bra!! Jag är såååå impad alltså...Måste säga att Måns Möller gjorde riktigt bra i från sig, lika så Steve och Andreas, men den som gjorde showen var ju så klart BROLLE!!!! VILKEN LÄCKERBIT!!!

Att en karl kan vara såååå snygg alltså och ha den blicken....LIVSFARA!!

         

 

En bra show som inne höll allt, förutom MARTIN!!! Dåligt att inte vara närvarande på sista spelningen tycker jag...

   

Nu får man ju ladda om till nästa år och se vilka som ska vara med då....men då vetefaan om jag ska äta...Smakade inget gott alls....

   

 

Nära den lilla scenen:)

ber om ursäkt för den dåliga kvallen på bilderna men jag får inte till det riktigt, tror jag har ställt in någotn som jag inte ska...

     

TACK MINA UNDERBARA VÄNNEr FÖr eN KANOn kvÄLL!!!  

 

Nu ska jag sova , jobbe dax i morgon igen..och sen är det SEMESTER  och då ska jag hit och ladda!!!

 

I morgon kommer jag mitt paradis.....           

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards