Bloomiz

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Linda - 14 november 2010 21:53

Har haft en bra dag, fast lite vemodig dag på något lustigt sätt.

Körde till Mörrum och gick en runda med Lisa och lilla Zeta, kaffe och prat på det, Tack Lisa!!

Hem och slog in julklappar och lyssnade på julmusik, pojkarna åkte till sin pappa och firade han och åt middag där.

Kevin läste igenom min bokuppsats så nu är den inskickad, en sak till att pricka av, inte mycket kvar nu på eng. Har prov i morgon och skulle förmodligen ha pluggat faaan mycket mer men nu har jag inte det, ska läsa igenom det en gång i kväll och en gång i morgon innan testet..Hoppas på det bästa!!

Pratat i telefon, men det funkar fortfarande inte att ringa till mig men jag kan ringa ut! Måste hitta någon som har tid att hjälpa mig med detta problemet...Någon som vet någon som kan el?? Som kan hjälpa lilla mig?? jag tar tacksamt emot tips, gärna innan fredag....Har liiite tidspress på mig!!


Kollat lite tv, nu sitter jag och Kevin framför dumburken och kollar Wanted...

Önskar er en fortsatt bra dag och en härlig måndag när ni vaknar i morgon:)

KRAMIZ

Av Linda - 14 november 2010 10:06

DÅ KOMMER FJÄRDE FILMEN MED MINA VAMPYRER..

 

BREAKING DAWN PART 1

 

HÄR ÄR LITE ATT LÄNGTA TILL KAN JAG SÄGA....

 

                          

VAD DOM HAR ÄNDRAT SIG UNDER FILMERNA, UNDRA HUR DE KOMMER SE UT I NÄSTA:)

 

hA EN BRA SÖNDAG!!

 

Av Linda - 14 november 2010 09:52

I DAG ÄR DET DÅ DAX FÖR FARSDAG......

 

SÅ STORA KRAMAR ALLA PAPPOR PÅ ER DAG!!

TILL MIN EGNA PAPPA ÄR DET MÅNGA STORA BAMSEKRAMAR SOM GÄLLER!!!

  

ÄLSKAR DIG PAPPA!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards