Bloomiz

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Linda - 7 november 2010 19:26

Så klart jag oxå har en önskelista trots jag har blivit "gammal".

har ju snart födelsedag och snat är det ju oxå jul...här är ett axplock på vad jag önskar mig:)

 

GUMMISTÖVLAR!!!(inte de som är överst då, var bara tvungen att visa er att det finns sådana lustiga med...)

     

visst finns det massor av modeller och färger...jag vill ju ha ett par rosa....

     önskar mig en stor vit spegel med...

ROSA joggingskor...

     ROSA mus till datorn....

   en magmaskin....

helkroppsmassage hade jag blivit rörd av tårar för...

            en rostig kungakrona

   ängla halsband, långt...

  

ett rostigt B

     brandsläckare....gärna i någon fräsig design som övre bilden...

   armband med olika berlocker...

   denna tröja är ju sååå rolig!!

  

nya varma vinterkängor med stil...dessa är sjukt snygga!!!

   en vindoverall, gärna i rosa...

   värmesits till bilen...

 

Några (?) saker som jag vill ha...man kan ju alltid önska sig i alla fall....

 

Ska fortsätta på soffan nu, ena srunden fryser jag och andra stunden svettas jag, hosta och nyser om varannat....många piller blir det oxå....Hoppas det reder till sig över natten så jag kan jobba i morgon....Har varken tid eller lust att vara hemma...

 

Puss och kram på er!!!

Av Linda - 7 november 2010 11:29

Wow, trots allt  den supertidiga uoogången och den kalla(blev skit sur, och höll nästan på att väcka Kevin som har pelletsen som ansvar) dusch och världens jävla förkylning så har jag haft en kanondag!!!

 

Första stoppet: Tipshallen i Växjö för hundutställning!

 

väntan är ju så tråkig så man måste ju liva upp den lite:)

   

sen blev det allvar...Q tur!!

 

som gick KANON!!! han blev Bäst i ras, fick CERT och fick C.I.C.A.B

DU ÄR SÅÅÅÅÅ DUKTIG KILLEN!!!!

Emma hade med sig sin goding, Ipsen:)

   

hahaha det var hundfotogragering där med, så Q fick så klart sätta sig där, med tanke hur han ser ut här så fick vi jobba för att han skulle se glad ut:)

   

mys grabbar:)

Efter hundutställningen for vi hit:

  

            Julmarknaden på Huseby, har tänkt många gånger att åka men inte blivit färdig, men vad saker....blev ju helt sjuk...Jag lyckades i alla fall fylla på min julklapps påse:)

 

fina miljöer att vandra i...

   

på turistbyrån hade de myyyycket fina saker....

 

här provsmakades det i fulla muggar....

i hantverks längan fanns det massor av tomtar, jätte fina tomtar...som dessa

 

och lotter....

 

på slottet på undervåningen så gjordes det polkagrisar....pepparmints doften var så skarp att ögonen torkades.men oj vad det var gott med ljumna polkisar..

      

              Jätte roligt att se, för i dagens läge så är det ju maskiner till allt...

Japp, denna mössa kunde jag ju INTE lämna till baka så den hängde med mig hem:) Såååå fin ju!!!

Kolla in!! Alla tomtar, svampar är gjorda av keramik....sååå häftigt, ångrar att jag inte köpte med mig några hem... 

väl hemma så njöt jag av kvällen med tända ljus, täcke och mååånga kläder och så klrt mina vänner ipren, alvedon och nezeril...och bagarn fick laga maten till oss i dag:)

Somnade på soffan och såg någon snutt på tvn innan jag somnade igen....

Vaknade halv elva i dag med världens huvudvärk och jag tror feber...blir sängen resten av dagen tillsammans med vännerna....gör i morgon är ju en jobbe dag...

kran på er alla!!          

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards