Bloomiz

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Linda - 9 november 2010 17:34

Herre gud säger jag bara, jag SKÄMS!!! Har kollat på Svt play på Ung och bortskämd, och jag har inga ord samtidigt som det bara bubblar i mig av ilska!!!! Hur in i helvete kan dessa föräldrar tro att deras barn ska kunna klara sig i ett normalt samhälle om man inte behöver göra ett skit, eller ta ansvar för något, eller behöver man tjäna pengar??

 

Gud vad jag är ARG!!!!

Se det och återkom gärna med era reflektioner....

 

Av Linda - 9 november 2010 10:35

Nej det har inte hänt något himlastormande förutom att jag är dödligt kär i historian om kärleken, och den historian får mig att må så bra!!! Det är så klart:

jag är heeeelt uppsluppen i hennes ord i böckerna, alla dialoger som är som en dikt i mina öron, filmerna har klorna i mig så djupt och denna otroliga kärlekssaga är så otroligt bra!! man får en sån bra feelgood känsla av dessa människor och handling trots att det är mycket tragedier....Nu finns det ju så mycket sidor och nyheter om dessa skådisar och framför allt hur många saker att handla som helst.....Jag har fått hålla band på mig att INTE handla .....Skulle ju vilja ha Bellas armband....Ja jag vet jag är ingen tonåring....

Nu finns det ju då team Edward, team Jacob och Team Switzerland.....jag tycker om alla tre kan liksom inte välja....

jag bjuder er på massor av underbara bilder idag:)

NJUT!!!

                                 

underbara ju, får en sån bra känsla i kroppen när jag tittar på bilderna:) vet jag är KNÄPP!!

Just nu har jag filmmusiken på till Eclipse, bara instrumental och jag vet precis var i filmen låten är och vad som händer....:)

Så klart finns det ju Twilight citat med:)

  

KÄRLEK!!!

   

 

Over and out.....  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards