Bloomiz

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Linda - 11 november 2010 20:57

Inte världs bästa dagen, yur den snart är över...

Har invigt min nya vinerjacka idag:) Varm och skön som attan!!

  

 

här är jag på väg till sjukan för att göra det här:

så här ser jag nu ut på min rygg....trodde det skulle klia och göra ont men det är mest bara lite obehagligt och sen har det svidit lite....Spännande att se om det är något som de har testat som jag gör utslag på...Annars är det ju bara att fortsätta att söka...

På em var det möte på Alviva, jag knaprade i mig några tabletter så jag skulle orka...I dag fick vi jobba med  det här:

kan tala om att det är inte det lättaste, allt handlar ju om att ändra sitt tänkesätt när dessa tankar kommer....enkelt!!! NOT!!!

Heeelt slut efter två timmar där...

 

Tur jag har en son som tycker om att hjälpa sin mamma, 

 

   

fast han tycker inte om att vara på bild...

Han är sååå förtjust i äppelkaka så han gjorde en det med! Blev jätte god!! Tusen tack för hjälpen älskade Kevin!  YOU!!

 

Fick min tidning I FORM i lådan idag, mycket pepp läsning i den, LÄNGTAR tills jag blir frisk, tror aldrig jag har längtat till att få träna som när jag är sjuk...

  

 

Jag har gjort något på mina fingrar, ont som tusan gör det och det försvinner inte heller...Hon på hud i dag trodde jag hade fått handeksem...NEEEEJ!!! Gäller att smörja som attan då....

  

 

Nu ska jag strax kojsa...är bara så trött..

 

Kram på er!!              

Av Linda - 11 november 2010 12:24

Jag bjuder på en till hunk från Twiligt

EMMETT!!!

                        

oj oj oj, vilken kille va??

Kolla bara in dessa bilderna då....KOM TILL MAMMA!!!

    

HALLELUJA MOMENT!!!<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards