Bloomiz

Direktlänk till inlägg 10 november 2010

TID!

Av Linda - 10 november 2010 18:43

När man ligger hemma så är det enda man har tid...jisses vad mycket man hinner tänka....inget bra!

Känner mig pyttelite bättre, har lyckats köra ner till affären och lagat mat och duschat...sen helt slut!! i dag är första dagen som jag inte fryser, nästan svettas, då är det på rätt håll eller?? Har gjort rätt beslut att vara hemma resten av veckan!

 

Har precis skrivit klart min bok uppstats, hm hoppas den blir mer än godkänd, behöver det nu!! Har så klart skrivit om Breaking Dawn....:) hade den ju färsk i huvudet . läste ut den i går, men den är sååå bra att jag kunde börjat om igen på den nu...

 

i morgon kl 9,45 ska jag vara på hud i stan och göra ryggtest och får alltså INTE duscha på 1  VECKA!!! hur ska det gå....Jaja jag hoppas de hittar vad det är för fel med mig, har precis avslutat en kur med antibiotika på 25 dagar och inget är bättre, nästan värre....

 

Ha det gott mina vänner! KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards