Bloomiz

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

SÖTNOSAR!!!

Av Linda - 20 maj 2010 17:02

Idag har det varit frukost hos Malin!! jag hämtade upp Emelie och Noah på morgonen och lilleman fick åka med mig idag:) Mycket längesen jag hade bäbisar i bilstol i framsätet kan jag tala om!!  Vilka underbara godingar ni har mina vänner!!! och vilka fantastiska vänner jag har!

  

NOAH!!!

  

EBBE!!!

                        


Så klart jag har passat på att mysa!!!

  

Ni har förgyllt heeeela min dag!!!! TACK!!  


Jobbat på em, apt möte med chefen, trevligt....

Nu ska jag strax på ett möte till om klassresan med Adams klass!  Plus att jag ska ner till konsum, paket som väntar på mig! Spännande!!!


Mys med er mina vänner!!! tack för att ni finns....


Kram kram


Ingen kan vara nere med en ballong....  

 
 
Ingen bild

Malin

20 maj 2010 20:10

Tack för en mysig fika!!! De små busfröna är ju inte stilla så mycket men vi hade mysigt i allafall =)
Hoppas att det gick bra på jobbet!
Sköt om dig! Och vi ses snart igen.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2019 08:04

hej på er igen.....uppehållet blev längre än vad jag tänkt mig.... eller jag vet inte om et kommer bli något kontunierligt här på bloggen utan har inga måsten ....Känner jag för att göra ett inlägg så gör jag det...   Nytt år igen då alltså.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards